20 квітня 2016 року в Коломийській райдержадміністрації відбулося навчання заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІ ст. Розглянули такі питання:
1.Якою має бути освіта ХХІ ст. Вимоги до сучасного управлінця.
2.Поняття хмарних технологій та електронного навчального середовища.
3.Педагогічний та управлінський потенціал безкоштовного сервісу Microsoft Office 365.
4.Як створити віртуальну учительську, цифрове Портфоліо педколективу, ввести елементи електронного документообігу у закладі.
5.Корпоративна пошта і спільний календар: навіщо потрібні і в чому переваги.
6.Хмарне сховище OneDrive для зберігання та обміну документам й іншим матеріалами.
7.Word, PowerPoint, Excel-як працювати спільно онлайн, використовуючи лише браузер на будь-якому пристрої.
8.Обговорення ідей спільної роботи з документами в управлінській діяльності: плани, звіти, онлайн-педради та ін..
9.Універсальний записник OneNote для систематизації управлінської та організаційної роботи.
10.OneNote Classroom:інноваційне навчання будь-де і будь-коли, економія часу та зручність для вчителя.
11.Skype for Business:як організувати вебінар за 3 хв.
12.Як у навчальному закладі запровадити дистанційне та змішане навчання.
13.Сервіси Веб 2.0 для створення єдиного електронного навчального середовища.
14.Організація онлайн-тестування учнів.
15.Генерація управлінських ідей із застосуванням вивчених інструментів.
16.Знайомство з ресурсами для подальшої самоосвіти.
17.Планування власної діяльності на найближче майбутнє.
На завершення учасникам тренінгу було видано сертифікат Microsoft.